NIVEA MEN

Veiksmingos ir nesudėtingos odos priežiūros priemonės aktyviems vyrams

Mažai pastangų, didelis poveikis
- Pradėkite dieną pilni energijos - 

Mažai pastangų, didelis poveikis
- Pradėkite dieną pilni energijos - 

NIVEA MEN yra pasaulyje pirmaujantis vyrų veido odos priežiūros priemonių prekės ženklas. Asortimentą sudaro intensyvus drėkinamasis veido kremas, energijos suteikiantis dušo gelis ir stilinga plaukų modeliavimo želė. Šūkis „Viskas prasideda nuo tavęs!“ yra toks pats paprastas ir galingas kaip ir priemonės.

Eiti į svetainę
Faktai apie prekės ženklą
  • NIVEA MEN

    Vienas iš pirmaujančių vyrų veido priežiūros priemonių prekės ženklų
    Kuriant priemones atsižvelgiama į konkrečiam regionui būdingas ypatybes
    Dėmesys veiksmingoms priemonėms, kurias naudojant užtrunkama kiek įmanoma trumpiau
    Pastaraisiais metais vyrų kosmetikos priemonių rinka išaugo maždaug 5 proc.
    Vyrų oda yra 15–20 proc. storesnė nei moterų
  • Faktai apie vyrų odos priežiūros priemonių rinką

    Vyrai vonioje

    Beiersdorf rinkos tyrimai atskleidė įdomių dalykų apie vyrų prausimosi įpročius. Britai vonioje praleidžia vidutiniškai 26 min. per dieną, o vokiečiai – apie 30,7 min., tačiau juos lenkia italai. Vyrų kosmetikos priemonių rinkos tyrimai parodė, kiek vyrams yra svarbi odos priežiūra. Pastaraisiais metais jos svarba išaugo vidutiniškai 5 proc.

  • Motyvas rūpintis savimi

    Noras būti konkurencingu ar jaustis gerai

    Vyrams renkantis odos priežiūros priemones, noras gerai jaustis nėra toks svarbus veiksnys (kol kas). Kasdien rūpintis oda vyrus motyvuoja jų bendradarbiai ir partneriai.  Remiantis Beiersdorf apklausa, daugiau kaip 65 proc. vokiečių jaučiasi patrauklesni ir daugiau kaip pusė jų labiau pasitiki savimi, jeigu naudoja odos priežiūros priemones.

  • Vyrų odos ypatumai

    Ar vyrų oda storesnė?

    Tiesa pasakius, išorinis vyrų odos sluoksnis 15–20 proc. storesnis nei moterų, be to, jame yra daugiau apsaugą suteikiančio kolageno. Kadangi vyrų oda stangresnė, ji geriau apsaugota nuo UV spindulių ir neigiamo aplinkos poveikio. Todėl vyrams reikia mažiau minkštinamųjų ir daugiau drėkinamųjų priemonių nei moterims.

  • Skirtingų šalių vyrų oda

    Įvairiose šalyse odos priežiūrai keliami skirtingi reikalavimai

    Kuriant priemones labai svarbios konkrečios regionams būdingos ypatybės. Prancūzų oda dažniausiai yra sausa ir kenčia nuo nešvarumų. Rusų oda yra pati jautriausia. Pusei visų kinų reikalingos riebiai odai skirtos priemonės.

  • Greitai ir veiksmingai

    Ko iš tikrųjų nori vyrai

    Moterims patinka rūpintis oda. Vyrus tai apsunkina. Jie nori tokių greito poveikio priemonių, kurių naudojimas neužimtų daug laiko. Visa tai Beiersdorf suprato atlikusi daugybę tyrimų, todėl kuriant NIVEA MEN daugiausia dėmesio skiriama priemonėms, kurios yra veiksmingos ir greitos naudoti.

    Eiti į svetainę
  • Faktai apie vyrų odos priežiūros priemonių rinką

    Vyrai vonioje

    Faktai apie vyrų odos priežiūros priemonių rinką

    Beiersdorf rinkos tyrimai atskleidė įdomių dalykų apie vyrų prausimosi įpročius. Britai vonioje praleidžia vidutiniškai 26 min. per dieną, o vokiečiai – apie 30,7 min., tačiau juos lenkia italai. Vyrų kosmetikos priemonių rinkos tyrimai parodė, kiek vyrams yra svarbi odos priežiūra. Pastaraisiais metais jos svarba išaugo vidutiniškai 5 proc.

  • Motyvas rūpintis savimi

    Noras būti konkurencingu ar jaustis gerai

    Motyvas rūpintis savimi

    Vyrams renkantis odos priežiūros priemones, noras gerai jaustis nėra toks svarbus veiksnys (kol kas). Kasdien rūpintis oda vyrus motyvuoja jų bendradarbiai ir partneriai.  Remiantis Beiersdorf apklausa, daugiau kaip 65 proc. vokiečių jaučiasi patrauklesni ir daugiau kaip pusė jų labiau pasitiki savimi, jeigu naudoja odos priežiūros priemones.

  • Vyrų odos ypatumai

    Ar vyrų oda storesnė?

    Vyrų odos ypatumai

    Tiesa pasakius, išorinis vyrų odos sluoksnis 15–20 proc. storesnis nei moterų, be to, jame yra daugiau apsaugą suteikiančio kolageno. Kadangi vyrų oda stangresnė, ji geriau apsaugota nuo UV spindulių ir neigiamo aplinkos poveikio. Todėl vyrams reikia mažiau minkštinamųjų ir daugiau drėkinamųjų priemonių nei moterims.

  • Skirtingų šalių vyrų oda

    Įvairiose šalyse odos priežiūrai keliami skirtingi reikalavimai

    Skirtingų šalių vyrų oda

    Kuriant priemones labai svarbios konkrečios regionams būdingos ypatybės. Prancūzų oda dažniausiai yra sausa ir kenčia nuo nešvarumų. Rusų oda yra pati jautriausia. Pusei visų kinų reikalingos riebiai odai skirtos priemonės.

  • Greitai ir veiksmingai

    Ko iš tikrųjų nori vyrai

    Greitai ir veiksmingai

    Moterims patinka rūpintis oda. Vyrus tai apsunkina. Jie nori tokių greito poveikio priemonių, kurių naudojimas neužimtų daug laiko. Visa tai Beiersdorf suprato atlikusi daugybę tyrimų, todėl kuriant NIVEA MEN daugiausia dėmesio skiriama priemonėms, kurios yra veiksmingos ir greitos naudoti.

    Eiti į svetainę