Beiersdorf produktai sėkmingai parduodami visame pasaulyje,
nes klientai jais pasitiki. Siekdami toliau didinti pasitikėjimą, daug
investuojame į dermatologinius tyrimus ir inovatyvias technologijas,
pasaulinių ir vietinių tendencijų analizę, nuoseklią pasaulinio prekės ženklo
koncepciją.
Beiersdorf prekės ženklai sukurti atsižvelgiant tiek į tarptautines
tendencijas, tiek į vietos vartotojų poreikius, nes pasaulyje nerasime dviejų
vienodų rinkų, ir kiekvieno žemyno vartotojų odos priežiūros poreikiai yra
skirtingi. Atliekame išsamius vartotojų poreikių tyrimus, o mūsų vietiniai
odos mokslinių tyrimų centrai padeda būti kaip įmanoma arčiau kliento.
Vienas iš mūsų sėkmės veiksnių yra inovatyvumas. Produktų tyrimai ir plėtra
kompanijos Beiersdorf veikloje visuomet užėmė svarbiausią vietą. Vykdydami
daugybę mokslinių tyrimų ir plėtros projektų, pvz., NIVEA Creme, kuris
1911 m. odos priežiūros priemonių rinkoje sukėlė perversmą, padėjome
sukurti pasaulinius standartus.