Mūsų prekės ženklai

Stiprūs ir sėkmingi – visame pasaulyje

Esame arti klientųProduktai sukurti atsižvelgiant į odos priežiūros poreikius

Beiersdorf produktai sėkmingai parduodami visame pasaulyje, nes klientai jais pasitiki. Siekdami toliau didinti pasitikėjimą, daug investuojame į dermatologinius tyrimus ir inovatyvias technologijas, pasaulinių ir vietinių tendencijų analizę, nuoseklią pasaulinio prekės ženklo koncepciją.

Beiersdorf prekės ženklai sukurti atsižvelgiant tiek į tarptautines tendencijas, tiek į vietos vartotojų poreikius, nes pasaulyje nerasime dviejų vienodų rinkų, ir kiekvieno žemyno vartotojų odos priežiūros poreikiai yra skirtingi. Atliekame išsamius vartotojų poreikių tyrimus, o mūsų vietiniai odos mokslinių tyrimų centrai padeda būti kaip įmanoma arčiau kliento. 

Vienas iš mūsų sėkmės veiksnių yra inovatyvumas. Produktų tyrimai ir plėtra kompanijos Beiersdorf veikloje visuomet užėmė svarbiausią vietą. Vykdydami daugybę mokslinių tyrimų ir plėtros projektų, pvz., NIVEA Creme, kuris 1911 m. odos priežiūros priemonių rinkoje sukėlė perversmą, padėjome sukurti pasaulinius standartus. 

NIVEA

NIVEA

Mūsų prekės ženklai sėkmingai parduodami jau daugiau kaip 100 metų – šiandien jie vieni stipriausių odos priežiūros priemonių srityje.

Skaityti daugiau

Eucerin

Eucerin

Vaistininkai, dermatologai ir vartotojai visame pasaulyje pasitiki EUCERIN kompetencija gydomosios odos priežiūros srityje. 

Skaityti daugiau

NIVEA MEN

NIVEA MEN

Naujoviški ir veiksmingi prekės ženklo NIVEA MEN produktai pirmauja tarptautinėje vyrų odos priežiūros priemonių rinkoje.  

Skaityti daugiau

Hansaplast

Hansaplast

Šiandien Hansaplast – pasaulinės sėkmės sulaukęs prekės ženklas, kuris prieš 90 metų sukėlė perversmą pleistrų ir žaizdų priežiūros priemonių rinkoje. 

Skaityti daugiau