Mūsų strategija: Blue Agenda

Blue Agenda apibrėžta ateities veiksmų kryptis.
Stefan F. Heidenreich, Beiersdorf AG vykdomosios valdybos pirmininkas

Pastangos suprasti vartotojų poreikius ir pageidavimus, drausmingas požiūris į prekės ženklo valdymą, pažangūs moksliniai tyrimai ir plėtros darbai lėmė tai, kad Beiersdorf kompanija tapo tokia, kokia yra ššiandien. Tačiau ateityje norime pasiekti dar daugiau ir žingsnis po žingsnio nesustojant vykdyti ilgalaikę bendrovės plėtrą. Mūsų vizija – tapti lyderiais atitinkamose odos priežiūros priemonių rinkose ir kategorijose. Blue Agenda – tai mūsų kompasas. ŠŠiame plane, kuris buvo pristatytas 2012 m., pateikta veiksmų kryptis, kurią renkamės, kad įveiktume ateities iššššūkius ir pasiektume užsibrėžtų tikslų. Strateginėje programoje dėmesys skiriamas mūsų prekės ženklų stiprinimui, pajėgumo inovacijų srityje didinimui, plėtrai naujai atsirandančiose rinkose ir atsidavusiems darbuotojams.

Trumpai apie Blue Agenda