Esminės vertybės

Mūsų keturios esminės vertybės nuo pat pradžių formavo įmonės kultūrą, aktualios jos išlieka ir šiandien. Jos tarsi kelrodžiai švyturiai, jos užtikrina, kad visame „Beiersdorf“ šnekame viena kalba. Be to, jos yra mūsų kasdienės elgsenos orientyrai bei etalonai, leidžiantys įsivertinti. 

 

  • Rūpestis – su kolegomis, vartotojais, prekės ženklais, visuomene ir aplinka elgiamės atsakingai.
  • Paprastumas – siekiame aiškumo ir nuoseklumo, sprendimums priiame greitai ir pragmatiškai, dėmesį telkiame į tai, kas svarbiausia.
  • Drąsa – įsipareigojame siekti drąsių tikslų, imamės iniciatyvos, mokomės iš savo klaidų, o pokyčius matome kaip galimybes.
  • Pasitikėjimas – sakome tai, ką galvojame, laikomės pažadų ir gerbiame vieni kitus.